Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019


50. Δυστυχως οχι....

Αρχικά να πω ότι εδώ και 2 χρονιά πλέον έχω σταματήσει να γράφω κριτικές εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος. Anyway, χθες είχα κανονίσει κάτι για 2η μέρα χριστουγεννων και μου ακυρώθηκε όποτε ευκαιρία να γαμήσουμε λέω. Διάβασα κριτικές για την ξενία άλλα πίστευα ότι υπερβάλουν οταν λεγανε οτι ειναι σχεδον σε σταδια νευρικης ανορεξίας.Ελα μωρε λεω απλα θα ειναι πολυ skinny η κοπελα. Εμενα προσωπικα μου αρεσουν οι skinny. Παιρνω γραφει ολα κομπλε κανονιζουμε ωρα. Παω χοτελι παιρνω δωματιο και περιμενω

Χτυπαει την πορτα και μαγκες μου ενα εχω να πω. WHAT THE FUCK

Η κοπελα πλεον ειναι σοβαρα στα προθυρα της ανορεξιας , δεν μιλαμε πλεον να βαλει μερικα κιλα για να γαμαμε εμεις καλυτερα μιλαμε για την υγεια της. Αλλα αυτο ειναι δικο της θεμα περισσοτερο. Για την δουλεια που κανει ειναι παρα πολυ αντιαισθητικο. Προσωπο πραγματικα αδιαφορο και σιγουρα δεν ειναι 24 η κοπελα. Νταξει ειναι κανονας να κοβουν μερικα χρονακια στις περιγραφες αλλα εδω το παρακανανε. Η κοπελα ειναι 30+ και φαινεται...

Με το ζορι παιχτηκε ενας γυρος, αν και εκανε προσπαθεια για 2ο, δεν μου εβγαινε.Γενικα οσο καλη συννενοηση ειχα με το γραφειο ειναι πολυ σοβαρο φαουλ οι φωτο που εχουν. Δειχνουν αλλη κοπελα μαγκες και πρεπει να αλλαχτουν.

Επισης επιβεβαιωνω και γω οτι μιλαει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ και αν δεν της χωσετε κατι στο στομα( ) δεν θα σταματησει.

Εν τελει πρεπει να ζυγιζει κατω απο 40 κιλα και ειναι επειγον να παρει αλλιως θα εχει σοβαρα θεματα, πολυ πιο σοβαρα απο το να εξυπηρετει εμας. Αν το κανει ισως(μεγαλο ισως) την ξαναδω , αλλα μεχρι τοτε μακρια.

27-12-2019  από  Veron99  bourdela

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου