Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2020


21. Κορυφή άπιαστη!!!!!

Τη Natali τη συνάντησα το περασμένο φθινόπωρο και τη κατέταξα χωρίς δισταγμό στο top 10 των call girls που έχω δει κατά τη διάρκεια της πορνοκαριέρας μου η οποία δεν είναι και μικρή.Έκτοτε,δυστυχώς όταν προσπαθούσα να τη ξαναδώ είτε είχε περίοδο είτε δε με βόλευαν οι ώρες που ήταν ελεύθερη.
Οι προηγούμενες κριτικές είναι ακριβείς γι'αυτό δε θα μακρυγορήσω.
Πρόσωπο:γλυκό,όμορφο,χαμογελαστό,εκφραστικό,λαμπερό.
Σώμα:όντως γύρω στο 1,75,σφικτό όσο πρέπει,τρομερός κώλος(όπου κακώς δε δοκίμασα) και υπέροχο 4άρι φυσικό στήθος(ίσως τα καλύτερα φυσικά βυζιά που έχω γευτεί).
Σε σύντομο χρονικό διάστημα έμαθε πολύ καλά ελληνικά οπότε πανεύκολη επικοινωνία.
Συνεχής διάθεση να με ευχαριστήσει με ασταμάτητα γλωσσόφιλα και με κορυφαίο στοματικό όπου καλύπτει όλη τη γκάμα των προτιμήσεων μας.Επίσης και το μουνάκι της είναι ζουμερό από τα καλύτερα που έχω γλύψει.
Όταν της έκανα κοπλιμέντα για τη σεξουαλική της διάθεση και εν γένει συμπεριφορά μου απάντησε πως "οτιδήποτε κάνει στη ζωή της θέλει να το κάνει καλά".
Είναι και με διαφορά η καλύτερη,η κορυφή του γραφείου αυτού.
Συστήνω στα Ρωσουοκρανικά city tours όπου ανά τακτά διαστήματα έρχονται Ελλάδα με τουπέ και ύφος δέκα Καρδιναλίων νομίζοντας ότι είμαστε τα αγάμητα κορόιδα όπου μας κάνουν χάρη να πηδηχτούν μαζί μας,να επικοινωνήσουν με τη Natali να τους κάνει μαθήματα για το πως οφείλει να συμπεριφέρεται ένα call girl που σέβεται το πελάτη και τον εαυτό του.

09-02-2020  από  Teacher of the night 74  bourdela

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου