Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2020


3. Έχω τρία βυζιά

Έχοντας κάνει 5-6 προσπάθειες από αρχές Δεκεμβρίου να την βρω, απόψε στάθηκα τυχερός. Η Νορα ήταν διαθέσιμη ώρα που με ενδιέφερε. Έρχεται 10 λεπτά νωρίτερα. Μπαίνει με χαμόγελο και σύντομα με φιλάει με γλώσσα. Εμφάνιση αρκετά οκ. Σώμα καλό. Πρόσωπο χαριτωμένο με όμορφα μπλε μάτια. Αφού μου κωλοτρίφτηκε αρκετά σπάζοντας τον πάγο, μπήκε για μπανιο.

Μπαίνει γυμνή στο δωμάτιο και κάνει επίθεση. Με γδύνει μόνη της - μου είπε να μη βγάλω κανένα ρούχο μου, θα μου τα βγάλει η ίδια. Ξεκινάει πίπα. Όντως, πολύ πολύ καλή! Στο σεξ μου άρεσε που δεν έβαλε λιπαντικό και συμμετείχε πολύ ενεργά σαν να είναι κοπέλα μου και πορνοστάρ μαζί. Αγριάδες, χάδια, φιλιά, ξύλο. Όλα τα δεχόταν.

Πίπα χωρίς προφυλακτικό και μετα πάλι προφυλακτικό και σεξ.

... για το φιναλε, μου έγλειφε τα μπαλάκια και τον έπαιζα, τα πήρε όλα στο στόμα και αφού τον στράγγιξε πήγε τουαλέτα να τα βγάλει διακριτικά. Μετά κάναμε μπανιο μαζί. Ήταν πολύ περιποιητική. «Έχεις πολύ ωραία μάτια» μου λέει «μου αρέσουν πολύ» και γελάω και λέω «ναι οκ». Της εξηγώ ότι έχω συναντήσει αρκετές εσκορρ και δε χρειάζεται να μου κάνει ψεύτικα κομπλιμέντα. Ούτε τα έχω ανάγκη ούτε τα πιστεύω (κάστανα μάτια έχω ο άτιμος, τι έχουν και είναι τόσο όμορφα; Επιμένει ότι λέει πάντα την αλήθεια. Οκ της λέω.
"Τι ζώδιο είσαι;" μου λέει
"Γαϊδούρι" της λέω.
"Ταιριάζουμε" μου λέει.
"Τι ταιριάζουμε βρε δεν υπάρχει τέτοιο ζώδιο. Κριός είμαι"
"Ταιριάζουμε πολύ" μου λέει.

Α καλάααα... η κασέτα και αυτόματος πιλότος μαζί. "Έχω τρία βυζιά" μου ήρθε να της πω για να απαντήσει πάλι "ταιριάζουμε πολύ" αλλά λέω άστο πλάκα έχει.

Μασάζ, κουβεντούλα. Στο μασάζ σκίζει. Δεύτερο γύρο δεν ήθελα. Αν και η συγκεκριμένη πραγματικά το ζει το σεξ. Φαίνεται ότι το απολαμβάνει. Ωστόσο θέλει δουλειά στο πώς κάνει κομπλιμέντα. Όμως για να είμαι σαφής, αυτό δε μου χάλασε καθόλου την εμπειρία. Άλλωστε όσο καλά και να λένε τα κομπλιμέντα, όσο αληθοφανή και αν είναι, δεν τα πιστεύω. Η Νόρα το'χει και αξίζει, στα 120 με cim είναι μια πολύ τίμια επιλογή.

29-01-2020  από  IvanTheGreat  bourdela

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου