Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2020


21. Tα παντα ρει

Τελικα ολα ειναι μεταβλητα , ρευστα και υποκειμενικα , θεμα γουστου , χημειας , προσδοκιων και ουτω καθε εξης,
η κοπλεα εχει γενικα πολυ καλες κριτικες και καπως ετσι αποφασισα κι εγω να την τιμησω (οχι οτι στο παρελθον κι εγω δεν εχω περασει μετρια η χαλια με κοπελες που ειχαν 10αρια) τιποτα δεν ειναι βεβαιο μεχρι πιστευω να αποκτησεις και την δικη σου προσωπικη εμπειρια με την εκαστοτε κοπελα ,
οπως ο φιλος απο κατω που για τις δικες του εμπειριες , γουστα κλπ ειδε κατι διαφορετικο κιαυτο ειναι η φαση στη ζωη ολοι ειμαστε διαφορετικοι μας αρεσουν διαφορετικα πραγματα και δεν υπαρχει το απολυτο για κανεναν. Μια μικρη ετσι γενικη εισαγωγη για τα γουστα για καποια παιδια που μου στελνουν πμ μετα τις κριτικες και με ρωτανε δηδλ ηταν καλη γιατι καπιο εγραψε .... ή γιατι δεν περασε καλα αφου οι περρισοτεροι γραφουν καλα λογια, ενα εκατομυριο αψογες κριτικες να εχει μια κοπελα δεν ειναι απαραιτητο οτι κι ΕΣΥ θα περασεις τοσο καλα , ναι εχεις ενα καλο μπουσουλα για το που πας αλλα οπως και να το κανουμε ενα μικρο ποσοστο ρισκου το παιρνεις γιατι μεσα μπαινει το προσωπικο σου γουστο και ειναι πιθανο να μην ζησεις το απολυτο οπως οι προηγουμενοι.
Παμε στα της κοπελας ,
γενικα δεν την ειχα ξαναπετυχει ενω απο οτι καταλαβα παει κι ερχεται αρκετα χρονια, οποτε ετυχε να πεσεω σε μια κριτικη συναδελφου και λεω ας το κανω το εχγειρημα δεν εχω να χασω κατι αφου και απο τις φωτο μου εκανε.
Ευκολη συνεννοηση με το γραφειο και κλεισιμο ραντεβου για το σπιτι μου μετα απο 2ωρες, χτυπαει το κουδουνι με την ακαδημαικη καθυστερηση 5λεπτου ,
αυτο που αντικρυζω στην πορτα μου αρεσει πολυ , προσωπακι οτι εχει αναφερθει στρογγυλο αλλα για μενα ομορφο γλυκο και φρεσκο λογω και της μικρης της ηλικιας γυρω στα 25 δηλ
κοντουλα σχετικα , φορουσε ενα στενο φορεμαται μινι με μαυρο καλσον και ψηλοτακουνα μποτακια.
Μπαινει χαιρετουρα φιλακι και παγος ποιος παγος? επαθα πλακα ... εχω παρει παρα πολλα κοριτσια στον χωρο μου κια καποια με πολλα χρονια στο δυναμικο τους καμια δεν ηρθε ποτε ειδικα στο δικο μου σπιτι τοσο ανετη απο την αρχη , αφου ηταν τοσο ανετη που κομπλαρε εμενα.
βγαζει τα παπουτσια της την ρωταω αν θελει να πιει κατι αρνειται και χωρις να χασει χρονο με ρωταει που θα παρει χωρο η μαχη στο σαλονι ή αλλου ,της λεεω δωματιο καλυτρα και παει για μπανακι.
Χρονος στο μπανιο γυρω στο ενταλεπτο (μια χαρα) και ερχεται στο δωματιο με μαυρα εσωρουχα και ζαρτιερες   
ναι ρε φιλε.... και εδω να σταθω λιγο εχω βαρεθει να βλεπω της κοπελες να ερχονται απο το μπανιο με τυλιγμενη την πετσετα να την πετανε και να αρχιζει η φαση ,
λιγο φαντασια ποσο χωρο μπορει να πιανει ενα σετ εσωρουχα και ζαρτιερες μεσα στις τεραστιες γυναικειες τσντε που κουβαλανε???? βαλτα μεσα και αστα να υπαρχουν κλαιν δηλαδη
κιαμα στα ζητησει κανενας βαλτα δηλαδη θα πρεπει να το πω στο γραφειο το γραφειο να το πει σε σενα και μετα να μου πει το γραφειο ααα ειναι ηδη εξω σε ραντεβου απο νωρις και δεν εχει μαζι της και δεν θα περασει απο το σπιτι της πριν ερθει σε εσενα ελεος ...
στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν το ειχα ζητησει απο δικη της πρωτοβουλια το εκανε , παμε παρακατω
σωματικα μου αρεσε παρα πολυ αδυνατουλα , καμια σχεση σχεση με την ξενια θεωρω δεν εχει τιποτα το ανορεξικο πανω της απλα εινια αδυνατη και σε σχεση με τις φωτο η κοιλιτσα της ειναι οιο επιπεδη , βυζακι μικρο χουφτιτσας που λεω εγω με ρογιτσα που ανταποκρινεται και κωλαρακι οκ οχι οπως φαινεται στις φωτο ποιο μικρο αλλα οχι πεσμενο.
Ξεκινησαμε με φιλια που δεν τα τσιγγουνευεται χαδια φιλια στο σωμα απο μερους της και κατεληξε στην πιπα , καλη υγρη αργα και ασθησιακα στην αρχη και ανεβαζε στροφες και ποτε οπτε ασχολιοτανε και περιξ, το στησιμο ηταν τετοιο που σου επετρεπε να βλεπει και να πιανεις οτι θες, κοπλιμεντα γενικα νταξει δεν μασαμε αλλα ηταν διακριτικα και στοχευμενα να σε κανει να νοιωσεις ομορφα τυπου ωραι μυριζεις κλπ οχι τι ψωλαρα ειναι αυτη κλπ.
επαιξα λιγο με τα ποδαρακια της τα οποια ειναι περιποιημενα μαλακα και μικρουλια και στην συνεχεια περασμα προφυλακικου και με καβαλησε σε cow , η κοπελα σχετικα με τις εμπειριες μου κανει ενα απο τα καλυτερα cow ,
πρωτον προφανως επειδη ειναι αδυνατη και μπορει να στηριχτει καλα και για αρκετη ωρα στα ποδια της και δευτερον συσπα ετσι το μουνακι της που η αισθηση ειναι πολυ καυλα
και καπως ετσι τελειωσε ο πρτο γυρος.
γρηγορο μπανακι και απο τους δυο την ξαναρωτησα αν θελει κατι να πιει και μου λεει ναι βαλε τωρα (σαν να λεμε πρωτα η δουλεια και μετα η διασκεδαση)
Στο σοσιαλ ειναι εξαιρετικη δεν φλυαρει δεν λεει οτι ναναι ειναι παρα πολυ σοβαρη και ωριμη και εχει και πολυ καλο χιουμορ.
Απο δικη της προτροπη πεταει την πετσετα και μου λεει ελα μου , λιγο μπαλαμουτι παλι πιπα και ιεραποστολικο μεχρι την ληξη , πουθενα δεν ενιωσα βιασυνη η αγχος οτι κοντευει η ωρα , δεν χτυπησε ποτε τηλεφωνο. γρηγορο νοτυζακι ντυθηκε και χαιρετηθηκαμε.
Δεν θα κατσει πολυ ακομα και ισως να μην ξανα επιστρεψει απο οτι μου ειπε, ελπιζω να προλαβω να την ξανασυναντησω πριν φυγει .
Σορρυ για το τεραστιο κειμενο καλα να περνατε και ποιο καλα να γαματε

09-02-2020  από  fistikoulis  bourdela

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου