Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020



34. Παίκτρια του Champions League

Καλημέρα συναγωνιστές. Πρώτη μου κριτική για το 2020. Λίγο καθυστερημένη, αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ.
Η συνάντηση με την Alexia έγινε στις αρχές του προηγούμενου μήνα. Η συνεννόηση με το γραφείο ήταν πολύ εύκολη,μέσω ενός τηλεφωνήματος και τσουπ στο ξενοδοχείο. Κάνω μπανάκι και περιμένω το κορίτσι. Ύστερα από λίγο χτυπάει η πόρτα και τρέχω να ανοίξω. Ανοίγω και βλέπω την Alexia και ήταν έτσι όπως την περίμενα.
Αμέσως συστηθηκαμε και χωρίς να χάσουμε χρόνο αρχίσαμε το μπαλαμουτι. Τα γλωσσοφυλα δίνανε και παίρνανε όπως και τα χουφτωματα για η λιμπιντος μας είχε πιάσει κόκκινο. Χωρίς να το καταλάβω είχαμε πάει στο κρεβάτι και της είχα αφαιρέσει σχεδόν όλα τα ρούχα.Τότε με βάζει να κάτσω και αρχίζει την πίπα. Πολύ καλή. Την σταματώ και της βγάζω το σουτιέν και αρχίζω το χουφτωμα ενώ παράλληλα ανταλαζαμε παθιασμένα φιλιά. Μόλις πήγα στα βυζια για να ξεκινήσω το πιπίλισμα με σταματάει και μου λέει να πάει στο μπανιο για φρεσκαρισμα.Δεν έκατσε πολύ ώρα. Το πολύ ένα πεντάλεπτο.
Με το που βγαίνει έρχεται ταχύτατα προς εμένα που ήμουν ξαπλωμένος στο κρεβάτι και ανεβαίνει από πάνω μου και αρχίζει τα φιλιά και σιγά σιγά κατέβαινε προς τα κάτω. Έφτασε στον μικρό και άρχισε την πίπα. Έκανε και κάποια deep throat. Μετά ανέλαβα εγώ δράση. Την τράβηξα προς το μέρος του κεφαλιού μου και αρχίσαμε τα γλωσσοφυλα και μετά την γυρνάω ανάσκελα. Αμέσως ορμιξα στα βυζια για πιπίλισμα (άλλωστε το λέω σε κάθε κριτική μου ότι είμαι Μέγας Βυζολαγνος). Αφού ευχαριστήθηκα τις βυζάρες της,της ζητάω το προφυλακτικό και κατόπιν δική της θέλησης ξαπλώνω και έρχεται απο πανω μου και άρχισε να ανεβοκατεβαίνει πάνω στον πούτσο μου. Στην αρχή σιγά σιγά και όσο περνούσε η ώρα πιο γρήγορα. Εγώ ευχαριστιομουν το θέαμα και χουφτωνα όπου έβρισκα,αλλά πιο πολύ στα βυζια. Έτσι μας βρήκε ο πρώτος γύρος.
Μπανάκι και από τους δύο μας. Λίγο μπήκα μπλα για να περάσει η ώρα και τσουπ είχα αρχίσει ήδη το χουφτωμα. Η Alexia ανταπέδωσε στο άγγιγμα και μου χουφτωνε τον πούτσο και κάπου εκεί αρχίσαμε και τα γλωσσοφυλα. Εγώ ξαναπήγα στα βυζια, όπου και πέρασα αρκετή ώρα. Τα καταευχαριστηθηκα. Τότε ένιωσα ότι ήθελα να μπω και περνώ στο σκούφο τον φοράω και εισερχομαι στα ενδότερα. Μείναμε έτσι λίγη ωρίτσα και μετά την γυρνάω στα 4 και αμέσως άρχισα το σφυροκόπημα. Αντέχει το κορίτσι. Έτσι μας βρήκε το τέλος.
Μπανάκι εκατέρωθεν, έδωσα το αντίτιμο και η κοπέλα έφυγε. Έτσι πέρασε μια ωραία ώρα. Αυτά από εμένα και εις αλλά με υγεία.

Υ Γ. Πρωκτικό δεν έγινε γιατί δεν ζήτησα. Την επόμενη φορά όμως θα τον δοκιμάσω τον κωλαρακο της.

17-03-2020  από  kwstasxat   bourdela

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου