Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019


20. Ο επιμένων νικά

Την DIMITRA μου ανέβαλε το γραφείο της τη πρώτη ημέρα ερχομού της, αλλά η εμμονή μου να τη συναντήσω μου βγήκε σε καλό.Το λέει το ρητό ότι ο επιμένων νικά.Εμφανισιακά είναι και αυτό που βλέπουμε,λεπτόσωμη με καλές αναλογίες και πάντα με ένα ιδιαίτερο χαμόγελο ευγένειας στα χείλη. Θαλάσσια 'τσούχτρα' από την αρχή επάνω μου που με έκανε τούμπο από πρίν να μπώ στο ντους.Είμαι σε θέση να πωότι αναπτύχθηκε μία πολύ καλή χημεία μεταξύ μας που απογείωσε το δίωρο μαζί της.Αριστη σε όλα με ένα ιδιαίτερο τρόπο εναλλαγών που χειριζόταν η ίδια.Δεν χρειάσθηκε να καθοδηγήσω την διαδρομή.Κάτι που λείπει στις ημέρες μας με όλα αυτά τα κοριτσάκια που πρέπει να τους λες τι να κάνουν, με τον γούγλη.Η ΔΗΜΗΤΡΑ έπιανε το παλμό των στιγμών και με ΑΠΟΓΕΙΩΝΕ κυριολεκτικά.Οι υπέροχες στενές τρυπούλες της,το μυρωδάτο νιμου της με τα φανταστικά χειλάκια του, τα ερεθιστικά βυζάκια της γιά τα οποία νοιώθει άσχημα επειδή είναι αναλογικά με το σώμα της.Όλα δικά μου μαζί με τα υπέροχα σιλικονάτα βυζιά της.Ακόμα έχω μπροστά μου την εικόνα της που με γλείφει ορθια στημένη στα τέσσερα απολαμβάνοντας τα πάντα από κάτω πριν την αρχίσω.Τα χείλη μου είναι ακόμα μουδιασμένα απο το πολύ γλυφομούνι που απολάμβανα απο την μεριά μου.
Απο τις γαμάτες επαγγελματίας που μπαίνει στις 10 εκλεκτές μου call girls με τις καλύτερες εντυπώσεις..

30-12-2019  από  kastoras  ierodoules

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου