Σάββατο 14 Μαρτίου 2020


33. ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ ΧΑΤΗΡΙ

Η ημερομηνία ενδεικτική.
Η γυναίκα όντως δεν παίζεται..
την έχω πάρει 8-10 φορές τουλάχιστον, αλλά κάποια εποχή για δικούς μου λόγους σταμάτησα γενικώς για 2 χρόνια περίπου.
Ξαναρχίζω το άθλημα,είχε αλλάξει προφίλ, κλείνω ραντεβού χωρίς να ξέρω ποιά θα έρθει και νά σου την!!!
Σε δευτερόλεπτα μέσα καύλωσα.
και αυτή το ίδιο..
Θυμηθήκαμε λίγο τα παλιά και δεν έλεγε να πάει για μπάνιο...
Της έβαζα μουνόχερο, αυτή να καύλώνει και να πιάνει τον πούτσο μου που είχε σχηματιστεί μέσα από το σώβρακο.
Γυρνάει από το μπάνιο και την αρχίζω ένα γλειφομούνι για έκλπηξη. Αφού χύνει 1,2 φορές μου ανταποδίδει με την καλύτερή της πίπα. Και εκεί ξεκινάω το γαμήσι απευθείας απ' τον κώλο.
Να την γαμάω πάνω από μισή ώρα, να τρελλαίνεται, να φωνάζει, με τα πολλά ήρθε και το squirt (αφού με προειδοποίησε..)
Squirt εσύ? Squirt και εγώ της λέω. Πάνω της. Δεν άργησα και δεν έφερε αντίρρηση..
Και το γαμήσι απ' τον κώλο να συνεχίζεται αδιάκοπα. Να έχουμε ιδρώσει, μεσά στο squirt και να μην καταλαβαίνει κανείς τίποτα...
Γάμα με όσο πιο δυνατά μπορείς μου λεγε και δεν της χάλασα χατήρι..
Θα τα πιείς όμως όλα και δε θα αφήσεις σταγόνα της έλεγα και δε μου χάλασε χατήρι...
Δε περιγράφω άλλο!

13-03-2020  από  nicemail66  bourdela

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου