Σάββατο 14 Μαρτίου 2020


5. Νορακι τρελιαρικο μουνακι

Χθεσινη συναντηση με αυτο το τρελομουνο (παντα με την καλη ενοια).
Χτυπαει η πορτα του δωματιου και ανοιγοντας βλεπω ενα πολυ ομορφο συνολο, ομορφο προσωπο πολυ ωραια ντυμενη ξανθο μαλλακι και πολυ ωραιο μακιγιαζ. Με αυτα που εχετε γραψει και αυτο που βλεπω λεω δεν μπορει θα περασω καλα. Μακαρι να ηξερα τι με περιμενε.
Χαμογελακι μπαινει μεσα και αρχιζουμε τα φιλακια που γινανε βαθια γλωσσοφιλα και ολα ειχαν παρει το δρομο τους.
Ντουζακι μαζι και παμε σιγα σιγα κρεβατι με γλωσσοφιλα και αγκαλιτσες. Με ξαπλωνει ερχετε απο πανω μου και η γλωσσα της περασε απο ολα τα ευαισθητα σημεια μεχρι που εφτασε στον κυριο, με τη γλωσσα λιγο και μετα τον εχασα. Απο τις καλυτερες πιπες που μου εχουν κανει. Της λεω θελω 69 αλλο που δεν ηθελε.Φερνει το μουνακι της στο στομα μου το οποιο ειναι ηδη μουσκεμα, της το εφαγα κυριολεκτικα και εκεινη να τον βαζει μεχρι το λαρυγγι, ευτυχως αργω να τελειωσω. Σκουφακι ο κυριος καθεται πανω και αρχιζει ενα τρελο γαμησι, ειχαμε παρει φωτια και οι δυο. Την γυριζω στα τεσσερα εγω ορθιος στην ακρη στο κρεβατι και εκεινη να εχει στηθει απιστευτα, δυνατο γαμησι και να μου λεει μη σταματας, το μουνακι της εσταζε. Την ξαπλωνω μπρουμυτα και να τρωει ανελεητο γαμησι και εκεινη να το γουσταρει τρελα.Ηθελα να βλεπω αυτο το καυλωμενο προσωπακι και την γυριζω ιεραποστολικο. Το προσωπακι της εχει γινει κοκκινο και οι μορφασμοι της μεγαλη καυλα. Οπως τη γαμαω αρχιζει να χαιδευει την κλειτοριδα της και να βγαζει γλυκες κραυγουλες πραγματικα αληθινες, εκει ανοιξαν οι πυλες του Παραδεισου με ενα πολυ πολυ ωραιο squirting, τα καταβρεξε ολα, σταματαω και χαζευω το μουνακι της που εχει γινει τριανταφυλλο και το Νορακι να παιρνει γρηγορες ανασες, οχι οτι εγω επαιρνα λιγοτερες. Ξαναμπαινω και συνεχιζω με οσες δυναμεις μου εχουν απομεινει, εχω γινει παπι στον ιδρωτα. Σφιγγει τα ποδια της γυρω απο τη μεση μου ξαπλωνω πανω της και συνεχιζουμε με τις γλωσσες μας να εχουν γινει ενα. Ακουμπαω παλι στις παλαμες μου κοιταζω τα ματακια της και η θεά με πολυ καυλιαρικο υφος μου λεει μη σταματησεις και ξαναβαζει το χερι της στην κλειτοριδα, ωωωωωωωωωω ανοιξαν παλι οι πυλες του Παραδεισου ακομα ενα επικο squirting, της φυγανε ζουμια της φυγανε κραυγες, εγω ειχα χασει και τ' αυγα και τα καλαθια. Εβαλα την γλωσσα μου παλι στο μουνακι της και της το γυαλισα. Δεν αντεχα αλλο ξαναμπαινω μεσα της και τελειωνω στην καποτα με τα στοματα μας κολλημενα. ΕΛΙΩΣΑ. Ξαπλωνω διπλα της να παρω αρκετες ανασες, χτυπαει το τηλεφωνο της αλλα δεν εδωσε σημασια. Μειναμε και οι δυο ετσι για λιγη ωρα. Της λεω χτυπησε το τηλεφωνο σου, να παρω πρωτα δυνεμεις μου λεει. Σιγα σιγα σηκωθηκε πηγε εκανε το ντουζακι της καθησε παλι λιγο στο κρεβατι μαζι μου ντυθηκε αργα αργα τις εδωσα τα χρηματα και πηγαινοντας προς την πορτα φιλακια αγκαλιτσες χωρις να πουμε τιποτα αλλα τα βλεματα μας ελεγαν τα παντα.
Απο τα κορυφαια ραντεβου που εχω κανει αν οχι το κορυφαιο. Το κοριτσι ειναι πεντακαθαρο και δεν ακους μη και οχι.
Στο σεξ δεν συμμετεχει απλα, το ζει το φτανει σε πολυ ψηλα επιπεδα, της αρεσει και αυτο ειναι το πιο σημαντικο.
Αν θα ξανασυναντησω αυτο το τρελοκοριτσο; Σιγουρα πολλες φορες!!!
Αν το επιχειρησετε μαγκες η συμβουλη μου ειναι να ειστε ξεκουραστοι.
Οσο για τη βαθμολογια μιας και το συστημα δεν μου επιτρεπει ολα τα 7αρια ειναι 10αρια.
Να περνατε καλα και να γαματε ακομα καλυτερα.

14-03-2020  από  trakos  bourdela

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου